augusti 09, 2011

Sova

Jag har nästan redan somnat o jag kom till jobbet för 30 minuter sen. Nu har jag skurat golvet. Nu får det torka ifred.
Jag flyttar snart... Om två veckor exakt börjar jag min andra dag i skolan. Det är ju helt sjukt..När hände allt det här? Jag har försummat att jag ska flytta tror jag, eftersom jag bara har jobbat i princip. Jag är inne på min fjärde vecka av bara jobb. Fast jag o far o bror var i Hudik över förra helgen, det var helt underbart! Och behövligt. Vi köpte färsk rökt sik och lagade äggröra o rostade mackor, drack en himlans massa te, hann gå ut o springa en sväng med farbror, och badade i vår tjärn, i flera timmar. Det var mer Hudik än jag haft på flera år. Underbart.

Nu vill jag bara att den här veckan ska ta slut. Det blir min sista vecka o jag har jobbat sen förra torsdagen utan uppehåll...PENGAR! OCH så fyller jag ju år på måndag! 20- shit jag har levt 20 år...det känns fortfarande som att nittiotalet är den största referensen i alla jämförelser o sånt men herregud, det var 12 år sen det var 90-tal...12! Jaja jojo..

Jag ska rycka upp min och ställa in bakelserna i kylen och spela på min "vakenhet" för att locka kunder. Jag ser extremt mycket fram emot att få sluta och åka till fiket på Steriksplan o sätta mig ner med en gigantisk tekopp o en megakanelbulle med Emma.

Hej o hå. Luden tå!

Jag vill titta på Dunderklumpen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar