oktober 31, 2009

Att vara eller inte vara, på Joar

Bloggen har inte funkat, lite av anledningen till inget skrivande.... Igår gjorde jag debut på Joar Blå, Enköpings uteställe nr Ett (och enda uteställe. . .). Det var riktigt j'vla askul och jag lisa och darija dansade konstant från det att vi kom in till att vi var tvugna att gå. Idag har jag ont i nacken låren fötterna ryggen, MEN DET VAR DET VÄRT! Fett värt. Men alltså jag fattar inte vissa av de som går ut på såna här ställen. Den enda anledningen är att man med sitt uppförande och klädsel ska kunna utan att behöva säga det rakt ut, säga "Hej jag är desperat och är beredd att betala för att du ska följa med mig hem, eller bara säga att du gjorde det...?". Men allvarligt wtf, hej du tjejen som är stupfull och dansar sexdans med en kille samtidigt som du flörtar med en annan... Ja ja jag ska inte säga något, hon hade väl ett syfte med det med. Vafan bryr jag mig för...?
Jag är i Enköping, höstlov är underbart:) Jag har hunnit med en massa men inte allt jag ville hinna med. Jag har ätit middag med mamma o bror, jag har umgåtts med några av mina underbara vänner<3, umgåtts med min underbara mamma, jag har varit kulturell på Klara Hall och jag har dansat på Joar. Fast jag hade fler som jag ville träffa... En annan gång, det var ju inte sista gången jag var här. Jag måste säga att Joar levde med råge upp till mina förväntningar. De var inte höga, jag menar det är ju endå Enköping lixom, så jag blev glatt överraskad. Go Enecopia GO!
Imorn ska jag återvända till Sthlm och det ska bli skönt också. Jag längtar efter Marcus så jag spricker. Ååh han är underbar. Min framtida man o pappa o hela balletten (ja inte min egen pappa då för en sån har jag redan, en fin en). Lilla pappa ja. Han e go han, jag tycker mycket om honom också. Tänk vad många jag gillar... Det enda jag kan hoppas på är att de gillar mig tillbaka, lika mkt som jag gillar de.

Puss o hej, fyllefin tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar